Menu

Balík na poštu

Balik na postu

Cena dopravy Balík na poštu je 3,90 EUR s DPH - balík do 10 kg. Balíky s váho vyššou ako 10 kg posielame kuriérom.

Pri doprave Balík na poštu je momentálne možné platiť len: Platba kartou vopred - online a Bankový prevodom !!!

Balík si môžete dať dopraviť na akúkoľvek poštu, nie len na poštu svojho bydliska. Napr.: bývate v Nitre, pracujete v Bratislave. Balík si môžete dať doručiť pre Vami najbližšiu poštu v Bratislave, kde si ho do 7 dní prevezmete.

nevyhovuje vám pri doručovaní objednávky z nášho e-shopu čakanie a zosúladenie sa s kuriérom? Alebo pracujete v cudzom meste, či ste na internáte, a nemáte tak adresu, kam doručiť zásielku? Riešením je nechať si zaslať objednávku službou Balík na poštu na jednu z takmer 1500 pôšt a tam si ju následne po avíze SMS alebo e-mailom osobne vyzdvihnúť. Máte na to 7 kalendárnych dní. Osobný odber je tak možný až na 1450 miestach po celom Slovensku!

Výhody doručenia na poštu:

  • nemusíte sa viazať na kuriéra, na určitý čas na adrese doručenia.
  • zásielka vás počká až 7 kalendárnych dní na zvolenej pošte, kde si ju po predložení dokladu totožnosti počas otváracích hodín pobočky vyzdvihnete.
  • 3 dni pred uplynutím odbernej lehoty vám bude zaslané avízo e-mailom o jej blížiacom sa konci.
  • nízka cena služby

Podrobné informácie o službe:

Slovenská pošta pri tomto type dopravy nedoručuje zásielku adresátovi na adresu, ale uloží na pošte. Balík je tu uložený počas odbernej lehoty, ktorá je 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte alebo oblastnom uzle.

Balík na poštu vydá pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti.

Adresát alebo oprávnený prijímateľ si môže vyzdvihnúť expres zásielku podľa miesta uloženia (na pošte alebo oblastnom uzle), po oznámení podacieho čísla zaslaného prostredníctvom SMS/e-mail avíza alebo po predložení zanechaného písomného oznámenia a preukázaní totožnosti počas plynutia odbernej lehoty, ktorá je 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte alebo oblastnom uzle.

Poskytnutie služby:

Slovenská pošta expresnú zásielku označenú službou „Nedoručovať" uloží na pošte bez predchádzajúceho pokusu o doručenie.

Deň dodania Balíka na poštu oznámi Slovenská pošta adresátovi len prostredníctvom sms avíza/e-mail avíza o uložení expres zásielky na pošte za podmienky uvedenia korektného mobilného telefónneho čísla od slovenských mobilných operátorov resp. e-mailovej adresy. V prípade uvedenia nekorektného mobilného telefónneho čísla, resp. e-mailovej adresy, nebude adresátovi zo strany Slovenskej pošty poskytnuté sms avízo/e-mail avízo o uložení zásielky na pošte.

Adresát alebo oprávnený prijímateľ si môže zásielku prevziať pri priehradke danej pošty po preukázaní totožnosti.

Slovenská pošta prepravuje zásielky v celkovej hmotnosti do 15 kg po celej Slovenskej republike. Pri výbere spôsobu doručenia „Balík na poštu" si môžete vybrať ktorúkoľvek z 1450 pobočiek Slovenskej pošty.

Hmotnosť balíka:

  • do 15 kg na takmer každej pošte*
  • V prípade ak ste v zozname svoju poštu nenašli, je to z dôvodu, že Vaša pošta danú službu neposkytuje

Rozmery:

Max. rozmery: 200 cm pre ktorýkoľvek z rozmerov, alebo 300 cm pre súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere ako dĺžka

V cene služby je poistenie zásielky v hodnote 1000 € s DPH.

Prevzatie zásielky:

Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s pracovníkom pri priehradke danej pošty na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia a zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty. K spísaniu zápisu o škode je potrebný poškodený výrobok, obal zásielky a doklad o prevzatí zásielky, nadobúdací doklad - faktúru. Najbližšiu pobočku Slovenskej pošty nájdete tu: otvaraciehodiny.posta.sk. O nahlásení a spísaní zápisu o škode na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty nás môžete informovať na e-mail info@odbojna.sk. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal, je predmetom dôkazového konania.

Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať na bezplatnom telefónnom čísle 0800 122 413 (z pevnej a mobilnej linky, len z územia Slovenskej republiky), prípadne e-mailom: zakaznickyservis@slposta.sk

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach Slovenskej pošty tandt.posta.sk

* Zásielky, ktoré odosielame, vždy začínaju písmenom E. Aktuálne číslo balíka Vám príde emailom.

Zásielky je možné uložiť aj v BalíkoBOXOCH: https://www.posta.sk/balikobox/

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail info@odbojna.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

Potrebujete s niečím pomôcť?

Telefonický kontakt je dostupný:
Pondelok 8:00 - 12:00
Utorok - Piatok 8:00 - 16:00
Sobota 8:00 - 12:00

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať